به نام خدا

شرح شرایط و ضوابط فروش خدمات برنامه تیله

استفاده شما از این برنامه نرم افزاری و حمایت از تلاش های تولیدات داخلی کشور، از افتخارات ماست و باعث خرسندی و مباهات ماست که بتوانیم این خدمات را به هم میهنان خود ارائه دهیم.

جهت استفاده هر چه بهتر از این برنامه و نیز، جلوگیری از هر گونه سوء استفاده و ارائه خدمات هرچه بهتر به شما کاربر گرامی، مقتضی است تا مفاد شرایط استفاده از این برنامه را مطالعه کرده و با تایید آن، به استفاده و بهره برداری هرچه بهتر از آن کمک کنید.

لطفا شرایط و ضوابط خرید خدمات نرم افزاری این برنامه را مطالعه کرده و پس از تایید آن، اقدام به خرید بفرمایید در غیر این صورت این سایت و شرکت نرم افزاری رایان پژوهان مهر پویا هیچ گونه مسئولیتی را متقبل نمی شود.

1- تعاریف :

  1. خریدار: فرد حقیقی/ حقوقی که اقدام به خرید و بهره برداری از خدمت این برنامه به ازای پرداخت هزینه ای کند.
  2. خدمت: خدمت/سرویسی که این برنامه در ازای پرداخت هزینه به کاربران خود، ارائه می دهد. که در اینجا موضوع سایت می باشد
  3. پشتیبانی: خدمتی که پس از خرید خدمت و سرویس از این مجموعه، توسط این برنامه در ساعات مشخصی از شبانه روز به اعضای سایت ارائه می شود.
  4. دسترسی پذیر بودن برنامه : مدت زمانی که طی 24 ساعت شبانه روز خدمات و سرویس های این برنامه در دسترسی و قابل استفاده خواهد بود. (این خدمت وابسته به خدمات سرویس دهنده دامنه و هاست این برنامه میباشد )
  5. خدمت دهنده / سرویس دهنده به برنامه نرم افزاری جاری که خدمات ورزش کودکان را به صورت برخط به کاربران و اعضای آن در قبال پرداخت هزینه ارائه می دهد.

2- ضوابط:

2-1- تغییرات و راه های ارتباطی

  • تغییر قوانین قوانین ذکر شده جهت استفاده از این برنامه ، از طریق همین برنامه به اطلاع کاربران خواهد رسید.
  • تغییر قیمت ها و تعرفه های خرید خدمت کلیه تغییرات درهزینه ها جهت بهره برداری از خدمات تیله ، از طریق همین برنامه به اطلاع کاربران خواهد رسید که در صورت نیاز به سفارش، پس از تایید قیمت محاسبه شده امکان پرداخت و خرید خواهید داشت.
  • راه های ارتباطی جهت برقرار و تعامل با کارشناسان وتیم پشتیبانی و مدیریت میتواند از بخش تماس با ما یا تیکت های پشتیبانی استفاده فرمایید.
    • تبصره آدرس ایمیل خریدار به منزله شاخص اصلی جهت شناسایی و پل ارتباطی با برنامه تیله می باشد و در صورت از دست دادن آن توسط خریدار هیچ مسئولیتی متوجه این برنامه نرم افزاری ویا مالک/مالکان آن نمی باشد
  • قانون گذار کلیه قوانین و مقررات این برنامه تحت مقررات داخلی کشور جمهوری اسلامی ایران خواهد بود
  • سیاست گذار کلیه سیاست گذاری ها و تدوین مقررات ابلاغی در این برنامه با توجه به سیاست های قانون گذار و بر مبنای نیازمندی و سیاست های مالک این محصول یعنی شرکت رایان پژوهان مهر پویا خواهد بود
  • نسخه بندی و تغییرات فنی شرکت مجاز است هر زمان که صلاح دید ویژگی های ارائه شده را به نحو مقتضی و متناسب با سیاست های خودش در نرم افزار تغییر دهد و لزومی به اطلاع رسانی و کسب تکلیف از خریدار وجود ندارد
    • تبصره در صورتی که ویژگی ارائه شده باعث ایجاد تغییراتی در نحوه استفاده از ویژگی های موجود گردد، خریدار موظف است تا با مطالعه تغییرات و مستندات راهنمای نرم افزار اطلاعات خود را به روز کند یا با ارسال تیکت درخواست راهنمایی نماید

2-2- خرید و فروش

  • خرید قطعی خدمت پس از خرید خدمت از این برنامه و پرداخت هزینه به هیچ وجه امکان استرداد وجه وجود نخواهد داشت . لذا درخواست می شود هنگام خرید دقت لازم را به عمل آورید تا پس از پرداخت هزینه دچار مشکلی نشوید
    • تبصره جهت اطمینان از ارائه خدمات نرم افزاری ارائه شده قابلیت استفاده از طرح آزمایشی خدمات در برنامه تعبیه شده است تا پس از استفاده در مدت محدود و تایید آن خرید خود را با اطمینان انجام دهید
  • خرید خدمات اضافی در صورتی که خریدار نیاز به دریافت خدمات اضافه بر آنچه در هنگام خرید مدون شده بود را داشته باشد می بایست هزینه آن را پس از محاسبات و افزودن مقادیر قانونی به آن پرداخت نماید و هزینه آن هیچ ارتباطی به خدمت خریداری شده ار طریق پنل فروش برنامه را نخواهد داشت
  • به روز شدن خدمات فروخته شده با توجه به اینکه برنامه جاری بر بستر اینترنت مستقر بوده و تمامی کاربران به صورت برخط در حال استفاده از آن می باشند لذا هر گونه تغییر در این برنامه به صورت یکجا برای تمامی کاربران به صورت اشتراکی قابل بهره برداری می باشد و لزومی به پرداخت هزینه مجزا و یا فعال سازی برای کاربر خاصی وجود ندارد
    • تبصره لازم به ذکر است تمامی خدمات پس از پرداخت هزینه برای کاربران فعال می گردد و لزومی به فعال سازی دوباره وجود نخواهد داشت
    • تبصره لازم به ذکر است خدمات رایگان که به صورت آزمایشی به کاربر به صورت رایگان تحویل میگردد نیز شامل همین امر است
  • تغییرات مالکیت تغییرات مالکیت سرویس از طریق درخواست کتبی خریدار یا وکیل قانونی وی با حدود اختیارات لازم انجام میگردد. تغییرات پس از ارائه مدارک هویتی اعمال خواهد شد.
  • فعال سازی خدمات و تحویل خدمت پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده، مراتب از طریق پیامک مندرج در پروفایل به خریدار اطلاع داده می شود. عدم دسترسی خریدار به آدرس ایمیل یا تلفن همراه ذکر شده مانع تحویل سرویس نمی گردد.
    • تبصره در صورتی که خریدار شک داشته باشد که سرویس خریداری شده برای وی فعال شده است میتواند از طریق راه های ارتباطی در فرم تماس با ما یا دیگر راه های برقراری تماس با سایت تیله، ابهامات خود را تا حداکثر 48 ساعت پس از ثبت سفارش و خرید قطعی، مطرح کرده و پاسخ آنها را دریافت نماید
    • افزایش زمان تحویل در صورت بروز شرایط ویژه فنی ویا محدودیتهایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، شرکت مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا 3 برابر خواهد بود.
  • عدم استفاه از خدمت شرکت مسئولیتی در قبال عدم استفاده خریدار از سرویس خریداری شده وتحویل شده ندارد.
  • تطابق با سفارش در صورت وجود هر گونه مغایرت بین سرویس سفارش داده شده(خریدای شده) و خدمت دریافت شده خریدار موظف است حداکثر تا 10 روز پس از تاریخ تحویل خدمات مراتب را اطلاع رسانی نماید تا پس از بررسی و تایید و در اسرع وقت اصلاحات انجام گیرد
  • شکایت علیه کاربر مالک برنامه اختیار دارد در صورت وجود هر گونه مشکلی از سمت خریدار و مالک اصلی خدمت از این برنامه نرم افزاری (مانند ارسال ایمیل ها و پیغام های نامناسب و خلاف عرف به کاربران، تلاش جهت تخریب و سرقت اطلاعات و تجاوز به حریم خصوصی و ...) حساب کاربری خریدار را به صورت یک طرفه غیرفعال نماید و در صورت تکرار از طریق مراجع قضایی اقدام نماید
  • فاکتور فاکتور های صادر شده از داخل برنامه صرفا جهت اطلاع رسانی کاربر نهایی و خریدار می باشد و ارزش و اعتبار دیگری نخواهد داشت
  • روز های تعطیل با توجه به این که برنامه مبتنی بر تقویم و تاریخ است لذا تمامی روز های هفته از دید برنامه برای کاربر نهایی و خریدار یه عنوان روز کاری تلقی می گردد و هزینه پرداخت شده بابت زمان های استفاده شامل روز های تعطیل و تعطیلات رسمی و غیر رسمی نیز می گردد

3- امینت و محرمانگی:

  • امینت تبادل اطلاعات کلیه زیرساخت های مرتبط با امنیت اطلاعات در یک مرحله با هاست ارائه دهنده خدمات و در یک مرحله با نرم افزار ها و تدابیر امنیتی ایمن شده است . لذا مالک برنامه جاری و شرکت تمام تلاش خود را خواهد داشت تا با تدابیر امنیتی خود در حد عرف و امکانات موجود امنیت پایه سرویس های خود حفظ کند.
    • تبصره استفاده از پروتکل امن HTTPS از راهکار های افزایش امنیت می باشد که در این برنامه از آن . بهره برداری شده است . لذا خطر استراق سمع و دستبرد اطلاعاتی همیشه وجود داشته و دارد ولی تلاش شده است تا این خطرات تا حد امکان به کمینه ترین حالت خود تقلیل یابد
  • کوتاهی خریدار شرکت مسئولیتی در قبال استفاده نادرست خریدار از برنامه ندارد و مفروض است که خریدار تمامی موازین امنیتی را جهت حفظ نام کاربری و گذرواژه خود به صورت محرمانه و جلوگیری از سوء استفاده دیگران می نماید
    • تبصره شرکت مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور سرویسهای خریدار، توسط اشخاص ثالث ندارد.
  • اختلال سرویس در صورت وجود اختلال در سرویس دهنده هاست و دامنه و یا سرویس خریداری شده و در صورتی که زمان این اختلال بیش از 1 هفته ی کاری باشد در صورت اثبات قطعی آن اختلال و تایید کارشناسان شرکت، 1 پلن رایگان در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت
    • تبصره مدت زمان اختلال باید به صورت کتبی و رسما به شرکت ابلاغ گردد و بررسی انجام گیرد تا در صورت تایید تصمیم مقتضی اتخاذ گردد
  • پشتیبان گیری تلاش شده است تا در بازه های زمان متوالی و نزدیک به هم و به طور مداوم از داده های برنامه پشتیبان تهیه گردد تا در صورت بروز مشکل به نزدیک ترین نقطه زمانی پیش از بروز مشکل بازگردانی شود
  • اطلاعات دریافت شده از کاربر کلیه اطلاعات شخصی دریافت شده از کاربر (اعم از اطلاعات شناسنامه ای یا اطلاعات پزشکی و شخصی کودکان یا والدین یا قیم آنها) صرفا جهت خدمت مشخص شده در همین وب سایت قابل بهره برداری می باشند . دیگر اطلاعات (مانند اطلاعات IP یا مختصات جغرافیایی ) جهت ارائه خدمات بهتر که در آینده تدارک دیده خواهد شد از کاربر دریافت می شود
  • تصاویر بارگذاری شده ی کودکان تصاویری که از کودکان در قسمت ورزش کودکان دریافت می گردد در صفحه ی "دیوار رسانه" ی سایت تیله پس از تایید ادمین سایت به نمایش در خواهد آمد. لذا کاربر میتوانید در صورت تمایل عکس بارگذاری نماید و هیچ الزامی به این مورد نیست. همچنین در صورتی که تصویر یا تصاویر بارگذاری شده در سایت دارای اشکال باشد و یا به هردلیلی توسط ادمین تایید نشود در قسمت عمومی سایت قابل رویت نخواهد بود و این مورد حق هیچ گونه اعتراضی را به کاربر نمیدهد. کاربر باید در هنگام تهیه ی عکس از کودک موازین و آداب مربوطه را رعایت کند

3- مرجع قضاوت:

  • بروز اختلاف در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار موظف است بدوا نسبت به اعلام موضوع به واحد روابط عمومی ویا دفتر مدیریت شرکت اقدام نموده و رسید کتبی دریافت نماید. تا موضوع مورد رسیدگی واقع گردد در صورت عدم حصول نتیجه پس از 15روزکاری، طرفین می توانند به شورای انتظامی سازمان نظام صنفی مراجعه نموده تا موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد. ضمنا طرفین نظر این شورا را به عنوان حکم مرضی الطرفین پذیرفته وحق شکایت ویا درخواست حکم به سایر مراجع را نخواهند داشت.
    • تبصره کلیه مسئولیت عدم استفاده صحیح از سرویس خریداری شده با خریدار می باشد و شرکت تنها مسئول ارائه سرویس استاندارد و بر اساس تعهدات فنی اعلام شده در طرح های فروش خود می باشد.
    • تبصره در صورت عدم رعایت قانون جرائم رایانه ای جبران کلیه خسارات وهزینه های مادی ومعنوی کلی وجزئی وارد بر شرکت در پاسخگوئی به مراجع ذیصلاح بر عهده خریدار خواهد بود.
    • تبصره مسئولیت محتوای درج شده در سرویس تامین شدۀ خریدار ویا متصل به دامنه خریداری شده از شرکت تماما بر عهده خریدار است . این مسئولیت شامل موارد تخلف عمد وسهو ویا مواردی که توسط اشخاص ثالث نیز انجام می پذیرد خواهد بود.
  • فورس ماژور شرکت هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، حملات سایبری و محدودیتهای دولتی و تحریم و بیماری های همه گیر و اپیدمی را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی شرکت تلاش خود برای کاهش اثرات این موارد را می نماید. تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور خواهد بود.

4- پذیرش قوانین:

  • پذیرش قوانین با پرداخت مبلغ سفارش و یا عضویت در سایت تیله ، خریدار مقررات ،شرایط و ضوابط شرکت را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.